Categories
Soru Cevap

Murat Emlak Gurmesi üzerinden sormuş

Murat: Merhaba 4 ay önce ev aldım 2008 yapımı. vergisini belediyenin rayiç bedeli üzerinden ödüyorum. Ama ben gerçek değeri üzerinden ödemek istiyorum bu mümkün mü? Teşekkürler.

Serdar Dağıstan: Hayır değil

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *