Categories
Soru Cevap

hayriye Emlak Gurmesi üzerinden sormuş

hayriye: 2000 yılında ev aldım sözleşme yapmadım kaçak yapı bina 4 katlı olmasına rağmen halen tek katlı görünüyor abonem var bugün kentsel dönüşüme uğrarsa yıkım sonrası kentsel dönüşüm kirasından faydalanabiliyormuyum ?

Serdar Dağıstan: Tek kat için faydalanabiliyor olmanız lazım.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *