Valla tanımıyorum bu kişiyi!!!
Geçen günkü Şikayetim var başlıklı yazıma yorum yazmış. Yorum o kadar güzeldi ki bugün Palmiye Park‘a ziyarete gelen 2 müşterime aynen okudum. Kendimle de gurur duydum. 🙂
Bu sayfa sizin de işinize yaradıysa aşağıya bir yorum düşerseniz sizi de yazarım 🙂
Özgür Kahraman, çok teşekkürler…..
Serdar Bey,
O yarısmada dogru cevaplardan birini verende benim:) 2 sene ev arayıp bornova smryna meydanına yakın, yeni bayraklı belediyesinin yanından konut aldım. Bu surecte HER GUN emlak kulisindeki kosenizi ve emlak gurmesini takip ettim. Aliskanlık oldu halende takip ediyorum:)
Cok sey ogrendim, bunun farkınada etrafımda kim ev alacaksa beni arayıp, sence nasıl diye sormasından anladım. Sizden iyi olmayayım ama bende etrafında gurme olarak(çakma gurme:) ) tanınıyorum. Bu insanı mutlu ediyor tabiki. Nasıl bu kadar sey ogrendin diye soranlara sizin sitenizi de takip etmesini mutlaka oneriyorum..
Sizden cok sey ogrenip, karli bir yatırım yaptigima inanıyorum. Altından cok daha fazlasını bana kazandırdınız. Sizi hala takip ediyorum cunku sayenize yasadigim sehirde ne olup bittigini ogrenmeye devam ediyorum.
Bana yardım ettiginizin belki tam farkında degilsinizdir, ama bilinki karli bir yatırım yaptigima inaniyorsam bunda sizin katkınızda mutlaka vardır. Bunun icin cok tesekkur ederim…